Mar 20, 2010

foutje?

IMG_4925
Pfff de allereerste keer ooit dat ik dus gewoon een half been heb uitgehaald. Van de sok die dus op de pen zit. Tv kijken en breien is goed te doen, dan zit je en voel je in ene een knoop erin gelegd? blijkbaar is het draadje geknapt geweest en aan elkaar gezet. Dus knoopje geknipt en de uiteinden netjes aan elkaar gebreid (schermdonker) tot ik op een gegeven moment denk.. is wel erg lang voor ik weer blauw zie? getverdegetverdegetver… is bji het knoopje dus niet een doorlopend stuk aan elkaar gezet, maar een stuk wat niet aansluit in het kleurdoorlopen. Tot aan de las dus uitgetrokken, met geknepen billen weer op 3 pennen gezet, alle lussen moeten draaien en gelukkig’maar’ 4 gevallen steken ophalen. Maar werk genoeg ermee.Daarna wachten tot vanmorgen tot het licht was, en zoeken naar het goede punt van kleur in patroon van draad dat het weer aansloot bij het al gebreide.. volgens mij is dat goed gelukt :) pfff kan ik weer verder breien ;)
IMG_5084